Εκτύπωση

https://www.spartorama.gr/articles/54337/

Spartorama - Print | Πως να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου

Πως να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου

Πως να Προωθήσεις την Επιχείρησή σου
Ό, τι και αν αποφασίσετε, θα πρέπει να επιλέξετε στοχευμένα και κατόπιν συστάσεων τους διαφημιστές σας
Οδός Εμπόρων

Διαχρονικά ο κόσμος των επιχειρήσεων ακόμα και των πιο απλών καταστημάτων ήταν ένας κόσμος ανασφάλειας, άγχους και απρόβλεπτων εξελίξεων. Έτσι απαιτείται από τους επιχειρηματίες και κάθε λογής ιδιοκτήτη καταστήματος να προσαρμόζεται συνεχώς στα νέα δεδομένα, να εξελίσσει την επιχείρησή του για να συμβαδίζει με τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά και να έχει διορατικότητα για το τι θα έρθει στο άμεσο ή έμμεσο μέλλον. Δεν θα πρέπει να λησμονούμε άλλωστε ότι εδώ και τουλάχιστον 10 με 15 χρόνια το Διαδίκτυο έχει εισχωρήσει όχι μόνο στα σπίτια των ανθρώπων αλλά και στη δουλειά τους, όπου οι περισσότερες πλέον εργασίες διεξάγονται μέσω Η/Υ ή άλλων «έξυπνων» συσκευών όπως ταμπλέτες ή smartphones.

Αν διαθέτουμε μόνο φυσικό κατάστημα τότε οι επιλογές προώθησης αυτού είναι παραδοσιακές μεν αποτελεσματικές δε αν τις χειριστούμε σωστά. Ένας τέτοιος χώρος για να προσελκύει συνεχώς νέους πελάτες αλλά και να διατηρεί τους παλαιότερους θα πρέπει να είναι πεντακάθαρος αλλά και περιποιημένος. Με άλλα λόγια συχνά-πυκνά και ανάλογα με την εποχή θα πρέπει να αλλάζεται η προθήκη και γενικότερα η διακόσμηση. Επιπροσθέτως, ίσως σε κάποια φάση χρειαστούμε να βάψουμε το χώρο ή και να προχωρήσουμε σε μία γενικότερη ανακαίνιση και αναδιαμόρφωση αυτού. Με άλλα λόγια, η εντύπωση και η εικόνα που θα αποκομίζει ο πελάτης θα πρέπει να είναι εντυπωσιακή, φιλόξενη και ελκυστική. Εσείς θα επιλέγατε ποτέ για τα ψώνια σας μία βρώμικη ή ακατάστατη επιχείρηση λιανικής ή και χονδρικής πώλησης;

Εξάλλου, η ποιότητα παροχής των υπηρεσιών μας και τα αγαθά που εμπορευόμαστε είναι η καλύτερη διαφήμιση σε αυτές τις περιπτώσεις. Λένε μάλιστα ότι ένας ευχαριστημένος πελάτης θα φέρει άλλον έναν, ενώ ένας δυσαρεστημένος θα απομακρύνει 10. Άρα, το «όνομα», η φήμη που «χτίζουμε» μέσα σε αυτή την ελεύθερη και σχεδόν ανεξέλεγκτη αγορά είναι κομβικής σημασίας εφόσον επιθυμούμε να βιοποριζόμαστε δια βίου από ένα τέτοιο επάγγελμα.  Είναι πολύ σημαντικό να διαλέγουμε με σύνεση και νηφαλιότητα τους συνεργάτες και προμηθευτές μας καθώς σε μεγάλο βαθμό εξαρτόμαστε από αυτούς και την ποιότητα των προϊόντων που μας αποστέλλουν για να τα μεταπουλήσουμε. 

Αν τώρα διαθέτουμε κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης αγαθών ή προώθησης υπηρεσιών τα πράγματα αλλάζουν. Σε αυτές τις περιπτώσεις η διαφήμιση στη Google μπορεί πραγματικά να μας φέρει από την αφάνεια στην επιφάνεια και την απόλυτη επιτυχία. Αυτή συνήθως πραγματοποιείται μέσω Google Adwords ή κάνοντας διαρκές SEO στην ιστοσελίδα μας. Βέβαια όλες αυτές οι πρακτικές απαιτούν από μέρους μας ένα μικρό ή μεγαλύτερο κεφάλαιο αλλά τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ολόκληροι εταιρικοί κολοσσοί βασίστηκαν σε τέτοιες μεθόδους στο ξεκίνημα τους αλλά μέχρι και σήμερα βασίζονται σε αυτές. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι θα πρέπει διαρκώς να διαφημιζόμαστε επενδύοντας σταθερά ένα μέρος των εσόδων μας προκειμένου να επιτύχουμε ακόμη μεγαλύτερα κέρδη στο άμεσο ή απώτερο μέλλον. Αν διστάσουμε, οι ανταγωνιστές μας θα μας ξεπεράσουν.

Η διαφήμιση επαγγελματία συνεπώς κρίνεται απαραίτητη ειδικά στην εποχή της τεχνολογίας την οποία διερχόμαστε. Αν θέλουμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα και κέρδος, οφείλουμε να στοχεύσουμε σε πολύ συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που να συνδέονται άμεσα με το κατάστημα και τους στόχους του. Σε διαφορετική περίπτωση, τα χρήματα μας και η επένδυση μας συνολικά θα είναι άτοπη, άκυρη και τελικά αποτυχημένη.

Ό, τι και αν αποφασίσετε, θα πρέπει να επιλέξετε στοχευμένα και κατόπιν συστάσεων τους διαφημιστές σας. Είναι άλλωστε αυτοί οι άνθρωποι που θα γίνουν το δεξί σας χέρι και θα είστε σε διαρκή επικοινωνία μαζί τους. Εσείς θα ορίζετε κάθε φορά το μέγιστο δυνατό ποσό που μπορείτε να δαπανήσετε και αυτοί θα σας λένε ποιους και πόσους πελάτες ίσως προσελκύσετε με αυτό σε μηνιαία ή ετήσια βάση. Μια επιχείρηση, όπως μπορεί ήδη να γνωρίζετε, έχει πολλά γραφειοκρατικά ζητήματα και έγνοιες. Μην αφήσετε και την διαφήμιση της να γίνει μία ακόμη από αυτές. Εμπιστευτείτε τους ειδικούς! 

Άρθρο από ThinkTank