Εκδήλωση ManTech fest 2026 στον Μυστρά
Εφαλτήριο για την απρόσκοπτη συνέχιση της
λειτουργίας του Ινστιτούτου Ερευνών Βυζαντινού Πολιτισμού, υπό την υφιστάμενη
θεσμική του μορφή, χαρακτήρισε ο Δήμαρχος Σπάρτης, Μιχάλης Βακαλόπουλος, τη
λαμπρή τελετή αποφοίτησης της πρώτης γενιάς αποφοίτων του ΔΠΜΣ «Μάνατζμεντ και
Τεχνολογίες στην Πολιτιστική Κληρονομιά» του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Στα πλαίσια της εκδήλωσης «ManTech fest 2026»,
που έγινε το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026 το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του ΙΝΕΒΥΠ
στον Μυστρά, ο κ. Βακαλόπουλος συνεχάρη τόσο τους αποφοίτους του Προγράμματος,
όσο και την Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού και Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου
Πελοποννήσου, Μαρία Κουρή, για την προσήλωσή τους στην ανάδειξη του υψηλού
επιπέδου ακαδημαϊκής εκπαίδευσης που παρέχει το ΙΝΕΒΥΠ. Τόνισε, ειδικότερα, ότι η αποφοίτηση της
πρώτης γενιάς μεταπτυχιακών φοιτητών αποδεικνύει τη σπουδαιότητα της
λειτουργίας του Ινστιτούτου, προσθέτοντας ότι αυτή η γιορτή μπορεί να θεωρηθεί
ως εφαλτήριο για τη συνέχιση της λειτουργίας του, υπό την παρούσα θεσμική του
μορφή. Χαιρετισμούς απεύθυναν, επίσης, ο Υφυπουργός
Εθνικής Άμυνας, Αθανάσιος Δαβάκης, ο αιδεσιμότατος πατέρας Λάζαρος, ως
εκπρόσωπος του Μητροπολίτη Μονεμβασίας & Σπάρτης, κ.κ. Ευσταθίου, ο
Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ενότητας Λακωνίας, Θεόδωρος Βερούτης και ο
Ανώτερος Διοικητής Φρουράς Λακωνίας και Διοικητής του ΚΕΕΜ Σπάρτης, Ταξίαρχος
Γεώργιος Ζορμπάς. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν, επίσης, η επικεφαλής της
μείζονος αντιπολίτευσης στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης, Αδαμαντία Τζανετέα, ο
Πρόεδρος της Κοινότητας Μυστρά, Δημήτρης Σκρουμπέλος και πλήθος κόσμου. ![]()
![]()
![]()